Великобурлуцька державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Харківській області нагадує як зареєструвати ПРРО
ПРРО – це програмний реєстратор розрахункових операцій. Його можна використовувати у смартфоні, планшеті або ноутбуці. Головна відмінність полягає в тому, що під час фіскалізації чека реєєстратор зв'язується через інтернет із сервером державної податковоїслужби (ДПС) і чеки зберігаються на сервері безпосередньо ДПС. Зазвичай, при використанні ПРРО продавець відправляє покупцю чек або його ідентифікатор на електронну пошту або в месенджер.
ПРРО, вважається найкращим варіантом для ФОП 2-4 груп платників єдиного податку. Хоча використовувати ПРРО можуть будь-які суб'єкти господарювання, зокрема і юридичні особи.
-
-
-
Порядок дій:
-
1. Перш ніж зареєструвати ПРРО потрібно отримати сертифікат електронного підпису. Це можна зробити:
- у кваліфікованих постачальників електронних довірчих послуг (повний перелік за посиланням);
- в особистому кабінеті "Приват24" або у відділенні банку – для клієнтів ПриватБанку;
- у ДПС – безкоштовно.
2. Далі подати заяву за формою № 1-ПРРО на фіскальний сервер через електронний кабінет платника податків або за допомогою спеціалізованого ПЗ "Єдине вікно подання електронної звітності".
- Знайти запит “Повiдомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язанi з оподаткуванням або через якi провадиться дiяльнiсть, форма № 20-ОПП”
- Заповнити форму, під кожну колонку краще використовувати пам’ятку нижче форми –
- “Тип об’єкта оподаткування” – перейти за посиланням і завантажити .xls файл, в таблиці знайти тип об’єкта і виписати його число у форму.
- “Ідентифікатор об’єкта оподаткування” – це числове значення, яке складається з коду типу об’єкта оподаткування та внутрішнього ідентифікатора, прийнятого самим особою, складається з 5 знаків.
- “Код за КОАТУУ” – перейти за посиланням, і знайти код за адресою реєстрації.
3. Далі потрібно зареєструвати віртуальну касу для точки продажів.
- Перейти в кабінет платника податків
- Перейти у розділ “Введення звітності” та натиснути “Створити“
- Знайти запит “Заява про реєстрацiю программного реєстратора розрахункових операцiй (форма №1-ПРРО)”
- Заповнити форму. Не варто заповнювати лише розділ "фіскальний номер", оскільки податкова його присвоїть автоматично після успішної перевірки і реєстрації ПРРО.
4. Аби зареєструвати касира, спочатку потрібно отримати сертифікат. Це можна зробити через портал "Дія" за посиланням. Успішне отримання сертифіката дозволить з файлу викачати ідентифікатор ключа суб'єкта.
- Виділяємо сертифікат на Windows
- формат сертифіката має бути *.cer, *.crt
- Правою клавішею "мишки" переходимо до вибору команди "Відкрити" та підтверджуємо дію
- У відкритому файлі сертифіката переходимо у вкладку “Докладно” і знаходимо поле з назвою“Використання ключа“, значення якого відповідає “Цифровий підпис, Незаперечність“.
- Якщо значення поля не відповідає зазначеним даним, необхідно вибрати інший сертифікат.
- У разів ідповідності у відкритому файлі сертифіката значення поля "Використання ключа" знаходимо та виділяємо рядок під назвою "Ідентифікатор ключа суб’єкта".
- Під час вибору поля "Ідентифікатор ключа суб’єкта" у нижчому вікні відображається набір літер та цифр.
- Його і слід зазначити у даних графи 3 "Ідентифікатор ключа суб’єкта" при заповненні запиту “Повiдомлення про надання iнформацiї щодо квалiфiкованих/удосконалених сертифiкатiв вiдкритих ключiв, що застосовуються у ПРРО. Форма № 5-ПРРО“.
5. Далі реєструємо касира.
- Перейти в кабінеті платника податків
- Перейти у розділ “Введення звітності” та натиснути “Створити“
- Знайти запит “Повiдомлення про надання iнформацiї щодо квалiфiкованих/удосконалених сертифiкатiв вiдкритих ключiв, якi застосовуються в ПРРО. Форма № 5-ПРРО” та натиснути на нього
- Заповнити форму, у розділі "Ідентифікатор ключа суб’єкта" потрібно внести ідентифікатор, що було отримано у попередньому кроці.
Наступним кроком є підключення ПРРО. Це робиться вже за допомогою того софту, послугами якого ви користуєтеся. На сьогодні ринок пропонує десятки додатків, які допомагають підприємцям вести облік. Яким користуватися - обирає для себе кожен підприємець окремо, залежного від того, яким інтерфейсом йому зручніше користуватися.