Перерахунок вартості послуг розподілу (доставки) природного газу
Згідно з роз’ясненнями Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, в умовах дії воєнного стану споживачі можуть отримати перерахунок вартості послуг розподілу (доставки) природного газу у наступних випадках:
• якщо внаслідок військової агресії рф пошкоджено газорозподільну інфраструктуру і це унеможливило виконання зобов’язання Операторів ГРМ в частині забезпечення цілодобового доступу до газорозподільної системи. В такому випадку плата за розподіл газу не нараховується на період відсутності можливості цілодобового доступу споживачів до газорозподільної системи через її пошкодження;
• якщо внаслідок військової агресії рф проти України було пошкоджено будинок споживача та/або внутрішньобудинкову систему газопостачання, що призвело до унеможливлення використання споживачем свого права користуватися послугами розподілу природного газу.
Пошкодження газорозподільної інфраструктури, що обслуговує АТ «Харківгаз» фіксується актами служб Оператора ГРМ.
Для здійснення перерахунку вартості розподілу газу через пошкодження/руйнування житла споживачу необхідно:
1. Звернутися до органів місцевого самоврядування або Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - ДСНС) для фіксування факту пошкодження/руйнування житла, отримання відповідного Акту та документу, що підтверджує дату пошкодження/руйнування.
2. Звернутись до центрів обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз» (далі - ЦОК) з наступними документами:
- актом про пошкодження/зруйнування житлового будинку та документом, що підтверджує дату пошкодження/зруйнування (документи надаються Органами державної влади або ДСНС);
- свідоцтвом про право власності на житло;
- фотографією пошкодженої/зруйнованої домівки;
- копією паспорту та ідентифікаційного коду.
Звернення до АТ «Харківгаз» щодо проведення перерахунку можна надіслати засобами поштового зв’язку, надати особисто під час прийому у центрі обслуговування або надіслати електронною поштою:
- ЦОК Мереф’янського відділення: м. Мерефа, вул. Дніпровська, 273, contactMER@khgas.naftogaz.com;
- ЦОК Дергачівського відділення: м. Дергачі, вул. Каштанова № 5, contactDER@khgas.naftogaz.com;
- ЦОК Зміївського відділення: м. Зміїв, Таранівське шосе, 1-А, contactZMI@khgas.naftogaz.com;
- ЦОК Красноградського відділення: м. Красноград, вул. Преображенська, 5, contactKRA@khgas.naftogaz.com;
- ЦОК Куп’янсього відділення: м. Ізюм, вул. Різдвяна, 2; contactKUP@khgas.naftogaz.com;
- ЦОК Чугуївського відділення: м. Чугуїв, вул. Жадановського, 3; contactCHU@khgas.naftogaz.com.
Рішення щодо проведення перерахунку приймає відповідна комісія АТ «Харківгаз».
Перерахунок проводиться за період з дати пошкодження/зруйнування об’єкту та призупинення роботи газових мереж до дати відновлення можливості користуватися природним газом споживачам.
Для підключення газопостачання у будинок деокупованої громади з відбудованою газовою інфраструктурою, споживачі можуть звернутись до центрів обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз»:
1. Дергачівське відділення (колишній Дергачівський район), тел. 0970546585.
2. Мереф’янське відділення (Харківський район), тел. (057) 748-49-22.
3. Куп’янське відділення (Ізюмський та Куп’янський район), тел. 0675512607, 0675512692;
4. Чугуївське відділення (Чугуївський район (колишній Балаклійський район)), тел. 0987126957.