Вільхуватська сільська рада
офіційний сайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Відбувся сеанс телефонного звязку "гаряча лінія" з питань застосування РРО і ПРРО

Дата: 20.08.2021 12:43
Кількість переглядів: 658

 
  https://kh.tax.gov.ua/data/material/000/393/494148/l_photo.jpg


    У Головному управлінні ДПС у Харківській області  відбувся сеанс телефонного з зв’язку «гаряча лінія» на тему: «РРО та ПРРО».

  Спікер: фахівець відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Харківській області Олена ПУТЯТІНА.

   Надаємо декілька запитань та відповідей на них:

 Питання 1. Чи може бути використаний РРО після 01.10.2021, якщо не може бути доопрацьований за технічними властивостями для відображення необхідних реквізитів касових чеків?

   Відповідь: Виходячи з вимог Наказу № 306 та Наказу № 329, зареєстрований РРО за умови неможливості його технічного доопрацювання може бути використаний після 01.10.2021 до кінця терміну його експлуатації, встановленого законом.

  Але, з метою виконання вимог законодавства пропонуємо платнику звернутись до постачальника РРО та/або сервісної організації з обслуговування РРО для підтвердження технічної можливості (або неможливості) його доопрацювання.

  Питання 2. Підприємець на єдиному податку 2 групи здійснює реалізацію товарів через ТОВ «Нова пошта» на умовах післяплати та перевищив граничний розмір доходу, встановлений Кодексом для застосування РРО. Чи потрібно підприємцю в даному випадку видавати розрахунковий документ РРО/ПРРО?

  Якщо споживач (клієнт) дистанційно замовив товар, наприклад на веб-сайті продавця (Інтернет – магазин), не здійснював передплату за замовлений товар, а доставка товару здійснюється кур’єром на підставі договору, відповідно до якого товар передається такому кур’єру для доставки покупцю, то у такому випадку РРО та/або ПРРО застосовується кур’єром безпосередньо при передачі товару покупцю у своєму відділенні, а продавець зобов’язаний вкласти у посилку видаткову накладну, яка буде свідчити про походження товару. Також, у передбачених законодавством випадках, продавець зобов’язаний вкласти у поштове відправлення гарантійний талон, технічний паспорт або інший документ, що його замінює, який має містити обов’язкові реквізити.

  Зобов’язання щодо видачі відповідного розрахункового документу покупцю, відповідно до наведеного у зверненні прикладі, покладається на продавця та/або кур’єра, як безпосередніх учасників договору купівлі – продажу. Кур’єром, відповідно до тексту звернення, виступає ТОВ «Нова Пошта».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних